hahaha

Hej! var ett jävla tag jag var inne!
men har varken haft lust ork eller tid att skriva,

hm ja vad har hänt, jo jag har äntligen flyttat hemifrån! :)
bor i en liten 1:a i lilla alingsås, känns helt underbart, men självklart saknar jag min familj varje dag som går, känns ju så tomt här ibland.

så det blev jag och min sötnos till vovve Kesha som flyttade iväg, det har ju gått så bra för Kesha, speciellt när man har lämnat henne hemma ensam, trodde hon skulle yla och skälla och allt möjligt men ingenting! riktigt glad faktiskt över det!

ne nu ska jag sova, fick bara en liten känsla om att skriva lite här inne!

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Massa ny sommarkläder-inspo på bloggen! Kolla in och inspireras :D Säljer även en mobil för dig som är intresserad!

2011-05-23 @ 19:40:45
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0