Syns Johanna om en månad! <3

Hej hopp!

Snart blir de iväg till systemet för att köpa lite alkohol till festen ikväll!
Johanna åker iväg till värmland(!) i en månad så de blir typ som en hejdå fest!

åker med sex bussen med Bell till Johanna! där möter vi Ida oxå, sen blir de party party ;)

men innan ut med vovven, som mår btw mycket bättre nu, hennes sår har försvunnit och de har inte ens gått 20 dagar, som vetrinären sa att de skulle ta.

Måste bara tacka mina underbara föräldrar för att dom e så bäst att dom tar hand om Kesha medans jag e å festar. <3 älskar er!

ne nu e hon riktigt nödig. Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: mamsen

Allt för mina barn ;) älskar dig, gurkan <3

2010-10-01 @ 21:15:31
Postat av: Alicia

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 10:42:45
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0