tut tut!

hej hej!

då var man hemma igen, efter en körlektion.
och gud vad jag var nervös!!
eftersom det var ungefär ett årsen jag satt bakom ratten.
men oj så bra de gick. kände mig självklart som nybörjare fast ändå hade jag koll på dom viktigaste grejerna ;)

imon e de dax igen. får hoppas att det går så fort som möjligt så jag snart blir klar, fast då gäller de självklart att jag får plugga teori.

Nu får jag ge järnet! (stavning?)



ne kanske man ska vila lite innan allt folk kommer hem.

see ya!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Du e duktig skruttan :) Klart det kommer gå fort nu, speciellt om du e så taggad som du e på att köra bil nu ;) Och ja..du stavade rätt på järnet :p

Puss på dig älskade dotter <3

2010-10-23 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0