trötta söndag!

hejhopp!

igår kväll kom mirre över för att skriva på lite papper för hon köpte bil av mamma.

sen frågade hon mig på skämt om jag ville hänga med till Borås kl halv 7 morgonen där på för hennes syster skulle ha fotbolls cup.
Ja visst sa jag, skulle ändå inte göra något speciellt.

så de var bara att packa lite grejer till både mig och Kesha sen drog vi iväg till henne.

idag var det upp kl halv sex ut med kesha, äta frukost sen iväg.

var där i några timmar, sen blev de segt, så vi åkte hem.
direkt när vi kom hem la vi oss i sängen och slockna direkt. haha

sov i ungefär tre och en halv timme, sen körde mirre hem mig och kesha., och nu sitter jag här!

har precis tagit ett långt bad. fick föresten reda på att hennes syster vann hela skiten! Grattis till henne!

nu blir de nog lite kolla på beverly hills 90210.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0