11 okt!

idag var man hundvakt. fast Lea e så duktig så henne behöver man inte passa direkt.

men iaf, ja var hundvakt idag pga att lille Buffy skulle operera sitt ljumskbråck hon hade.
å lilla snuttan när hon kom hem, de var en helt annan Buffy typ, men de var ju bara pga alla mediciner hon hade i kroppen.
helt plötsligt kunde hon vara jätte glad å gapskratta,sen ville hon ingenting och bara var sur!

Sen var det matdax, mamma ville ha blodpudding, men usch nej, sånt äter inte jag. så då bjöd jag på Pizza ist! haha

sedan runt halv sex kom Mirre för hon som e så snäll skulle köra mig till hundkursen med Kesha!
vilket gick la sådär idag, hon var busigare än vanligt och ville inte alls lyssna :S förutom när vi testade inkallning då var hon jätte duktig! :D

trosskydd oxå. (johanna dom orden var till dig) ;)

nu ska man sova, för jag är trött!

GODNATT Johanna och ni andra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0