Vänstersväng = hatar

Hej hopp!

Idag har man övningkört, å då har man övat på vänstersvängar, och dom är inte mina bästa vänner direkt!
jag hatar dom, så läskiga, och när jag tycker så, så blir jag nervös, å då blir de dålig presentation :(



men aja, jag klara mig iaf. sitter ju här och skriver eller hur ;)

iaf, sen när jag kom hem blev de en skogspromenad med mamma, Buffy och vovvarna :) härligt för dom så dom får springa av sig lite .

vad har jag mer gjort idag? hmm . jo jag har ju bakat världens goaste ananaspaj, fast den blir inte lika god som när Ida gör den :) men mums.

nu sitter jag i soffan och tittar på idol, med massa godis framför mig, och lyssnar samtidigt på när Marcus försöker duscha Kesha, haha hon hatar de och de hör man.

ne ska titta klart på idol och myyyyysa!

Peace out suckers! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0