Vilka funderingar man har asså?..

Hej bloggen!

här sitter jag å surfar runt på internet och kollar olika priser på fettsugning(!?) med
laser
jag vill ju gå ner i vikt, men vill att det ska gå fort, tycker att det är så jävla svårt, men kanske inte har den verkliga viljan som jag hade förra året då jag gick ner 15 kg på två månader.
Nu tar det evigheter innan jag når mitt - tio kilo mål!

Får väl försöka hitta den här viljan igen. (hur nu det ska gå?) Ist för att ta den "enkla" men dyra vägen.


                                                   




vill så gärna se lågbudget filmen "The Human Centipede", den verkar så sjuk att jag måste bara se den.. titta på Trailern själva så får ni se!




Ne nu blir det tv kväll med mamma, först "Desperate Housewives", sen "Cougar Town" och sist "Christine"
Bara massa dunderbra serier!


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0