Sverige asså...!

Jaha, då var det första gången sverige inte fick vara med i finalen!
men hallå vad trodde sverige egentligen, med den låten och den okända flickan?!

själv tycker jag att vi skulle skickat Darin, han hade en låt som var bra, plus han har massa fans i andra länder och dom får ju inte rösta på sina egna länder då kan dom rösta på han lixom! hallå?! mycket bättre chans där!!

aja. fast nu när jag e 20 å på så många såna här tävlingar som jag har kollat på vet man att sverige inte kan rösta!!!
hur tänker svenska folket egentligen? :O


Fy säger jag bara, jaa då blir det att kolla på något annat den dagen då Eurovision är..



Peace Out!

Kommentarer
Postat av: OneLittleAngel

jag håller med dig gumman! Men ska ändå titta idag för jag gillar han med sin gitarr ;) med sin låt me and my guitar :P puss

2010-05-29 @ 18:40:08
URL: http://onelittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0