Shopping freak = ME!

jag hatar faktiskt mig själv lite grann! :(
eftersom jag är så himla shoppingsberoende så har jag knappt några pengar kvar, hur f*n ska det gå sen när jag flyttar hemifrån? Det kommer inte funka för fem öre!!!

Fick lönen idag, å ja har inte alls mycket pengar kvar efter idag... :/

Köpte den älskade väska jag hade kollat på, på Gina Tricot, sen köpte jag två andra väskor på Lindex, å så har jag köpt smycken på Glitter, sen köpte jag fritidskort betalat räkningar som var på nästan 3000 :O köpt en ny telefon , sen massa presenter för har massa födelsedags barn som fyller år i juni, och så har jag fyllt på mobilen.

Ja det är väl de jag kommer på just nu, fast har säkert glömt något, för e snart pank igen! :( *SUCK* blir så trött på mig själv! jaja ..

Kan väl Lyssna på Musik så blir de lite bättre för en stund iaf :)

K a t D e L u n a ft. L i l W a y n e - U n s t o p p a b l e



Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0