Puh!

Nu har man vart och tränat i ca 1½ timme med Bell och Hanna sjukt mycket roligare med kompisar än själv!
Men gud man e så otränad så de e inte sant asså, kanske ska börja träna några ggr i veckan! har ju sportlife kort som jag betalar 316 kr/mån för så varför inte åka dit? ;)

Ja nä nu så ska jag väl sätta mig och kolla på Biggest Loser, Att dom ORKAR! jag fattar inte, här sitter jag hemma och gnäller över min vikt och inte gör ett skit åt det, medans dom som e dubbelt så stora som mig klarar det dom gör där asså! så fantasktiskt.

Skriver säkert mer sen, om inte blir det imon. :D
                                                                    
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0