Karlskoga here we come!





Nu e vi påväg mot karlskoga, fast vi kan inte köra förän denna glassbilen flyttar på sig.

Men aja nu e det 3 timmar kvar i bilen, har iaf med mig min älskade mp3 så den kan jag sitta och lyssna på om jag har tråkigt.
Vi hörs senare.

Peace Out!


Hej! nu blev detta inlägget lite försenat, eftersom när jag skulle gå in via mobilen på min blogg fick den ett flipp och ville tydligen inte skriva något, men så som det står ovanför skulle det har stått för 3 timmarsedan, men men sånt händer...

anyhow.. Nu är jag iaf framme hos min pappa, tycker det tog fruktansvärt fort, kanske bara för att jag sov i en timme i bilen :O och plus pappa kör lite som en galning..

Så vad står på schemat nu? hm jag hade tänkt att kolla på "Angel" med Pappa och hans flickvän, men ne då var de så att hon ska upp och jobba imon så det var nanidags för henne.
jaha vad händer då?
sätter mig vid facebook en stund och spelar "Bubble island".

see ya later!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0