God Morgon!

God morgon god morgon! :D
sovit gott?

det har jag, fast drömde så konstiga drömmar...

En dröm bestod av att jag satt på tåget mot Alingsås från göteborg, men sen åkte tåget bara förbi alingsås, alla på tåget började undra, sen åkte den tillbaka och stannade tillslut i A-sås. Sen ringde det en lärare (hade aldrig sett eller hört om denna "lärare" innan.)

och den här läraren som tydligen var 19 år i drömmen, sa i telefon till mig att jag hade missat att göra massa uppgifter, vilket tyckte jag var konstigt eftersom jag har tagit studenten, både i drömmen och irl.

men iaf, han sa att jag var tvungen att göra dom, så när jag kom fram till skolan,(vilket var min gamla skola munkebäck, som har till och med flyttat fast det hade den inte i drömmen.)  så satt min mamma i biblioteket och pluggade, helt sjukt, Men hon gjorde samma uppgifter jag skulle göra.

Så jag tog min chans att slippa göra denna uppgift som tydligen skulle ta evigheter, men jag kopierade av min mamma, lämnade in den, men när jag skulle gå hem så sa läraren att han skulle göra ett muntligt förhör på detta.

Då sprang jag allt vad jag hade ut ur skolan och..... sen vaknade jag!

hm vad kan denna dröm betyda?! om den ens betyder något!


Nu sitter jag här i vardagsrummet med min bärbara dator, tvn på och undrar vafan kan drömmen betyda?
Men iaf, vaknade inte för så längesedan, har iaf hunnit duscha och ätit frukost.

Jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba i tre timmar idag alltid nått ;), och eftersom jag inte gör något speciellt, sa jag självklart ja! :)
Så 15:30 drar jag iväg till jobbet för jag börjar 16:00.

Sen när jag har slutat blir det att prata i telefon med sthlm för där bor underbara Lina
Fast nu ska jag klä på mig och göra iordning mig, så ja hinner till jobbet. Det är några timmar kvar (kl är 12)
men det tar ett bra tag innan jag bli klar, eftersom det långa löshåret jag har, tar evigheter att torka!!

men see u guys later! :D

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: mammsen

Det kan ju vara så att drömmen betyder att du flyr från någonting som du vet måste göras. Att du hela tiden hittar på ursäkter och anledningar, eller skyller på något, för att slippa göra det. Har du något som du funderar på, eller du vet att du egentligen borde göra, fast du inte orkar eller vill? Fundera lite på det så kanske du kommer på svaret :D Drömmar är ju alltid något i vårt undermedvetna sägs det, så det måste ju vara något isf? Men det va en intressant dröm :D Puss!

2010-05-13 @ 14:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0