Ett snabbt hej!

Hejsan!
Detta blir bara ett snabbt inlägg för ska iväg och packa snart för ska nämligen åka till Pappa i helgen :)

Men idag har det väl inte hänt så jätte mycket, är rätt så trött för kunde inte sova så bra inatt, fråga mig ej varför.
Lillasyrran blev magsjuk igårkväll så efter jag hjälpte mamma med att bädda om lillans säng, blev det snabbt upp och svälja 10 hela vitpepparkorn, vilket i våran familj hjälper mot magsjuka.

Men iaf det var igår det, idag har hon mått lite bättre, fortfarande lite dålig men jag har iaf inte sett henne spy någon gång idag, vilket verkar positivt ;)

Hm, vad har jag gjort idag då? bakat dom supergoa kladdkaksmuffinsen igen. MUMS
Har ännu inte smakat på dom än, men dom e säkert lika goa som iförrgår.

Ja, jag funderar stort på att färga mitt hår till brunt igen, tröttar på blondt så himla fort, fast jag undrar hur blir det sen när jag blir sugen på blondt hår igen, ska jag gå igenom den här stora prossesen igen, snacka om att mitt hår är enormt slitet efter blekningen.
får fundera lite till.
ni få som läser min blogg vad tycker ni ?

Ljust?
 

mörkt?



Ge mig gärna en kommentar vad ni tycker ;)

nu ska jag packa för närsomhelst kommer pappsen!

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: mammsen

Du är vacker oavsett vilken hårfärg :D Allt är ju en vanesak, eller hur ;)

2010-05-13 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0