busschaufförer tror fan att dom äger vägen förhelvete!!

Hej!
Igår på vägen hem från papsi så hände det nästan en olycka! ja NÄSTAN som tur var...

Det var så att pappa skulle köra om denna buss som var framför oss och när vi var halvägs så bestämmer sig tydligen busschauffören att han ska köra om dom som var framför honom! Fan kolla i backspegeln jävla idiot innan du kör om!
Så pappa fick ju tvärbromsa, och försöka att inte köra fast i bussen för då e det kört, (då har man ingen kontroll på bilen längre då följer den bara med bussen) plus att han skulle kolla så att han inte körde ner i diket..

Vi var så nära på att krocka med bussen, men tydligen hade vi skyddsänglar med oss (tack å lov för dom) så vi klarade oss hela och rena.

Men jag fattar inte, när man kör på en motorväg, måste man väl fan kolla både i backspeglen och döda vinkeln innan man svänger/kör om.
Gud jag som inte ens har körkort fattar ju det!

ja, det var mitt lilla utbrott det. ville bara få det ur mig!
                         

skriver säkert mer senare.

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0