Anka,kaka & en annan hårfärg!

Hej bloggisar!

Här sitter jag i soffan med mamma och lillsyrran och kolla på Anna Anka söker assistent, vem väljer hon? Simon eller Linnea?

alldeles strax får vi reda på det någon sek kvar, Vem? vem? vem? Jag vill Simon han verkar bäst för jobbet!

......

Men fan! det blev reklam! jaha aja men efter reklamen får vi se.

sen efter Anna Anka, blir det baka en kaka med Min lillebror Philip,vad det blir vet vi inte än..

Och efter kakan, imon blir det lite bruna slingor på mitt hår, blir snabbt trött på bara blondt..får se om de blir snygg eller ej, mamma hjälper mig då brukar det bli lyckat!

åh åh, jag måste berätta, kikade nyss in på
Kissies blogg å såg att hon hade bloggat om dessa snygga leggins. vill ni veta mer om dom, får ni kolla in kissies sida.


Snygga va?!

.......

JA! titta jag hade rätt, Simon fick jobbet!

det va de, kanske visar hur mitt hår blev sen och kakorna, va de nu blir för några;)

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0