allt har en mening i livet...

Jaha? *suck*
Just nu kan jag inte berätta riktigt vad som har hänt, men som jag säger så har allt en mening i livet.
Vad, får ni veta längre fram, när jag känner att det e dax att berätta..



Vad har hänt idag? hm förutom den enorma nyheten som står ovanför, så har jag vart med mamma och lämnat lillsyrran på dagis, sedan åkte vi till Willys och handla, sen en snabbis in på stan.

köpte inget idag, men hittade en super snygg väska som heter Isabella chain bag på Gina Tricot för bara 149:-köper den när jag får lön! 

 



Den finns i färgerna Black (den jag ska köpa) Pink lemonade och Marshmallow

Sen nu när posten kom fick jag oxå "Alvin och gänget 2" och spelet "Zoo tycoon 2"
så nu blir det att spela det! yay!



Peace Out!

Kommentarer
Postat av: emmelist

tänkte bara säga att jag har en till ringtävling nu! Bara att kommentera Emmelist Javisst så är du med :D

2010-05-18 @ 14:54:36
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0