Vet inte än....

Hello!

Ja igår fick jag min nya Hiphone då, å jag förstod ingenting på den , allt var bara kaos! :S
den är verkligen avancerad för mig iaf...

Men iaf, jag hatade den verkligen och ångrade att jag köpte den, ville lägga upp den på tradera direkt.
men jag sa till mig själv att jag får iaf ge den en vecka, och idag gillar jag den mer och mer.

Det ända jag just nu hatar är då dom mini bokstäverna att man verkligen måste ha pennan för att pricka rätt bokstav plus jag fattar inte hur man får mms inställningar :(

Men annars börjar jag gilla den väldigt mycket så blir nog inte att jag lägger upp den på tradera, inte än iaf, men jag gav ju bort den andra touch mobilen för att knapparna var konstiga på den, man kunde inte skriva snabbt för man missa bokstäver ibland! :S

de var de, så vad händer idag? har ingen aning, det är ju rätt fint väder, kanske ska ta en fika på stan med en kompis eller bara gå en runda,
vad sägs? någon som vill me? de e bara att höra av sig :D


ne nu ska jag iaf äta lite frukost börjar bli rejält hungrig.


Peace!


E n d l e s s L o v e - G l e e c a s t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0