Underbar dag!

Heej!

Idag har det varit massa skoj fast jag e förkyld och hostig.

Vaknade kl 10 för att gå upp och göra iordning mig, sen tog jag tåget halv 12 till göteborg,
var framme kvart över 12 hämtade mina tre eclipse biljetter på bergakungen.
å det gick ganska fort.... Trodde jag, hade visst slöat mig fram, för klockan var redan kvart i ett när jag satt på spårvagnen mot centralstationen och skulle senast ta kvart över ett tåget hem igen för att hinna med en buss som gick kl två till sollebrunn.

Gick av på brunnsparken skyndade mig till hemköp i femmanhuset, köpte lite korv och potatissallad, korvbröd, marshmellows choklad och en dricka.

sprang till tåget, hann precis innan det skulle gå.

Sen väl framme i Alingsås igen, gick jag på bussen mot sollebrunn där jag träffade söta Bell och vi snackade massa skit..

framme i Sollebrunn stod Johanna, Ida och Hanna och väntade på oss, sen hem till Ida och grilla å massa "s e x a n d t h e c i t y" avsnitt!

Jätte mysigt tjejer. (bilder kommer senare)

imon blir det jobb, fast nu ska jag spela lite Guitar Hero med The family!

HUGS & KISSES!



våra fina drinkar med jordgubbar och päronsoda :D


Julmust på sommaren är de bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Nasrin svarar:

Hej Sophia! såg att du hade kommenterat bloggen angåenden hiphone, jag har faktiskt inte kvar min telefon, min syster fick ta över, hon har faktiskt inga problem med den, samtidigt så använder hon inte den som mp3, men det verkar inte vara problem med batterierna! Så det bästa du kan göra är att lämna in den på lagning! Lycka till, hör av dig om du lyckas fixa den =). Krya på dig =)

2010-06-12 @ 13:59:18
URL: http://naasriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0