Lat? oja!

Hej, nu är det bara 4 dagar kvar till Linisen fyller hela 22 år, ojdå, hon börjar bli gammal, kanske finns ett par gråa hår när jag kommer upp dig, nu när jag väl gör de haha ne vad taskig jag e .. :P

önskar att jag hade kunnat komma å överraska henne på hennes födelsedag, men tyvärr fick ej mina skatte pengar så kan tyvärr inte åka upp till sthlm nu. :(

men kanske slutet av månaden då jag får min lön? ;) någon gång blir de iaf, å snart.

Ä l s k a r d i g g u m m a n < 3
 


Men iaf, idag har jag inte gjort ett piss typ.. :S vart ledig hela dagen, har haft tid på mig att både sola och träna och städa mitt rum, men NEJ! jag fastnar antingen vid datorn eller vid "L j u d e t a v d i t t h j ä r t a". (Eclipse boken)

har iaf gjort iordning lite på mitt bord, resten blir imon, får man ju hoppas ser ju ut som en bomb har slagit ner här! :O

blir kaske träning oxå? om det inte blir bio med Mirre hela dagen ;) får se om hon mår bättre nu e de la hennes tur att bli sjuk ..
de e detta jä*la vädret asså, först e det kokhett sen blir det svin kallt :/

just de, har oxå vart med familjen, (iaf hälften av den, småbröderna e hos pappa) å handlat, handlade lite jordgubbar och vattenmelon plus massa annat som inte e lika viktigt , hehe
men mums vad de e gott, älskar jordgubbar och vattenmelon :D

ne mamma frågade förut om vi kunde spela spel efter Syrran har somnat, nu har hon somnat, tror jag iaf, ska gå upp å kolla, och vad de blir för spel? antagligen Guitar hero, eller kort ;)

Puss & Prutt!





Katchig låt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0