Bara för att....



K R I S T E N S T E W A R T!!!! <3<3

jag tycker hon e helt underbar och har blivit helt besatt av hennes filmer och allt hon gör just nu tycker hon e den coolaste.. why?! inte vet jag, men när jag blir besatt blir jag BESATT!
och så när hon kommer till sthlm nu den 21 så e jag jätte ledsen på att jag ej kan träffa henne :( hann ej ta några biljetter...


Q u e e n s o f N o i s e - D a k o t a F a n n i n g a n d K r i s t e n S t e w a r t



MEN.....

den som egentligen har stulit mitt hjärta är såklart
R O B E R T P A T T I N S O N!
och inte bara för att han är Edward Cullen, utan för att jag älskar Robert!



R o b e r t P a t t i n s o n - L e t M e S i g n



GALET FAN = JAG! yes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0