Lönen kom idag!

Hej Bloggen!

som sagt igår satt vi fast i en låååång bilkö. men som tur var fick vi inte vänta så jätte länge. satt ungefär i 40 min, det fanns ju vissa som satt fast i en och enhalv timme! :O

men efter vi kom loss så gick bilvägen bra och jag somnade på stört ;)

så vad hände idag då? jo lönen kom så nu e jag åter igen fattig (!) haha nej, har lite pengar kvar köpte faktiskt inte för så mycket. riktigt stolt över mig själv ;)

åkte till borås och köpte två stycken byxdressar, en i jeans och en ett litet mjukare material. köpte två par skor,  en klänning och ett par vita spets leggins.

mötte ju upp Meta och Co där.

Nu ska jag nog sätta mig i solen och försöka läsa ut E c l i p s e boken för filmen har premiär om 2 dar baby! 2 dar!!! haha, har nog skrikit det till alla jag mött typ.. xD

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Alice Olsson

Ska du också se Eclipse på premiären ? :D

haha lycka till att läsa ut boken :D:D det tror jag du behöver eftersom jag tror att den är tjock (a)



btw. riktigt cool header :D har du gjort den själv ? :D

2010-06-29 @ 00:23:09
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0