HEJ!

var några darsen jag skrev i bloggen.
som ni vet så har jag varit i sthlm hos min underbara Linis! :)
tiden i sthlm var underbar, har alltid kul när jag e med Lina :) vi var å shoppade lite kläder å grejs.
Lina hade ju "kalas" oxå, fick träffa hennes pappa å hennes syskon för första gången, vilket var trevligt:)

kom ju hem i lördags , var så trött att jag gick nästan och la mig direkt ..
skulle egentligen träffat några vänner på potatisfestivalen, men som sagt var trött..

så potatisfestival blev det på söndagen ist, då träffade jag oxå Malin å hennes nye vän.
åkte virvelvinden typ två gånger. älskar den! :P

hittade oxå urläckra solbrillor men köpte dom aldrig.. :(

Sen har jag väl inte gjort så himla mycket, typ bara idag vakna jag kl 7 gick ut med hunden, följde med mamma å handla, sen blev det träning för min del, med Bell och Hanna.

Nu snart ska jag på något möte med Jobbet :S vet ej riktigt vad det handlar om ...
får se. men vi hörs .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0