Garderob rensning!

Hola!

Efter att ha somnat vid halv 6 i morse (pga Mtv movie awards som var AWSOME!!) så vaknade jag vid 11 halv 12 och klockan ett skulle jag på picknick i nolhaga parken , men fick då ett mess att planerna var ändrade pga regn, "picknicken" blev hos sötnosen Bell ist :D

kom dit runt halv 3 där satt massa fint folk å pratade för fullt! hade jätte trevligt åt supergoa Cupcakes! (Bell du e bäst!) som synd var kunde jag ej smaka på Hannas cupcakes för var nötter i :( men dom var säkert jätte goa..

Nu blir det garderob rensning för min garderob e så full att jag inte ens kan stänga dörrarna till den xD haha


D å l i g b i l d j a g v e t, m e n m o b i l k a m e r a n e k a s s!


Sen blir det träning runt 9 halv tio;)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0