Folk är inte kloka!!



Hej, hemma igen efter en underbar med V ä l d i g varm dag med sötnosen Aya.

Gick till slottskogen satt där i solen ett tag, fast blev för varmt så vi rörde oss mot spårvagnen sedan blev det raka vägen mot Mcdonalds för vi var hungriga ;)
ja efter det blev det en promenad till Göteborgs hjulet för å kolla va de kostade att åka runt i den.
65 kr för en vuxen, å då satt man i ca 12-15 min låter rimligt tycker jag :)

efter ett tag av promenerande så beslutade vi oss för att åka hem för det värkte i fötterna! hehe

                                                        

Men hallå?! folk är ju inte riktigt kloka asså?
imon som de flesta vet är ju det biljettsläpp för Fan-event.
skådisarna från twilight kommer ju till sthlm.
å jag hade ju tänkt ställa mig vid bergakungen i göteborg vid 8 då de börjar säljas, men fan folk har redan ställt sig i kö och tänker köa över natten :O
Visst vill jag oxå se Kristen Stewart & Taylor Lautner, men sååå mycket vill jag tyvärr inte se dom. Behöver min sömn vettu!
och varför ska jag ställa mig där nu när alla bra biljetter är redan tagna?

Ne så jag tävlade om biljetterna på sf.se ist får bara hoppas att jag har den turen att få dom då, vilket jag inte tror att jag får eftersom förra månaden krossade jag 2 speglar, vilket betyder ju 7 års olycka för varje spegel :O

haha ja de e min lycka de ;)

ne som sagt behöver min sömn och tänkte sova nu, imon blir det till göteborg ändå för å ge Aya lite silvershampo som jag har hemma:)

Puss & Kram & Godnatt!

M U S E – N e u t r o n S t a r C o l l i s i o n (L o v e I s F o r e v e r)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0