Beslutsångest...

Som det står i rubriken så har jag beslutångest..

imon kommer pappsen hit och hämtar Jesper och Philip, det var tänkt att vi skulle vara där under midsommar helgen.

Men nu e jag bjuden på midsommar firande hos ett gäng kompisar, å jag vill jätte gärna dit, men vill jätte gärna till pappa oxå.. har ju inte vart hos honom på jätte länge pga jobb å nu när jag äntligen e ledig... :S

vad ska jag göra?? om jag inte åker till pappa blir det yterligare ett par veckor kvar tills jag får träffa han igen, å vem vet, kanske jobbar då med.. :(

gud var svårt.. vill ju inte göra någon besviken..

hmm.. ja mitt svar får ni väl reda på ikväll eller imon..

Puss så länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0