FAN HELVETES JÄVLA SKIT! AJ!

japp, jag e arg! vet ni varför? jo jag har fått en sån extrem nackspärr att jag knappt kan röra mig.
har legat i soffan typ hela dagen, förutom när man gått på toa och ätit.. 

fattade nada. jag vaknade idag, allt var som vanligt jag klädde på mig utan problem, gick ut med hunden , kände att jag hade lite ont när jag vred huvudet åt vänster, men tänkte inte mer på de, bara typ att man sovit konstigt.

men sen BOOOM! kunde knappt röra på mig, allt kom direkt. men som tur var kunde jag sakta men säkert gå till telefonen och sjukanmäla mig, som tur var så hittade dom en ersättare för hade aldrig klarat av att jobba med denna smärtan.

det har gjort så ont flera gånger att jag börjat gråta :'(

aja, känns lite bättre nu, har värmt värme kudden, tagit alvedon, voltaren och tigerbalsam. så lite bättr känns det iaf :)

får se hur jag känner mig imon å se om jag kan jobba men tror knappast att det går över imon om det inte händer ett mirakel..


ne ska väl lägga mig ner lite å vila nacken.

Pusshej!
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0